معرفی بهترین ماسک صورت در بازار

جالب است بدانید ماسک‌های صورت فقط با هدف ایجاد بهبودی در ظاهر کلی پوست طراحی نشده‌اند، بلکه می‌توانند خواص کاملا درمانی هم داشته باشند. زمانی که ماسک‌های صورت با روغن‌های ضروری معطر مانند نعناع و رزماری ترکیب شوند، حس‌های مختلف را تحریک می‌کنند، درنتیجه می‌توانند آرامش خاصی به ذهن بدهند. البته ماسک صورت نیز باید در محیط کاملا آرام و ساکتی استفاده شود، بنابراین، وقتی که تصمیم به استفاده از ماسک می‌گیرید، حتما زمان مشخصی را به خودتان اختصاص بدهید. برای این کار، می‌توانید وان حمام را از آب داغ پر کنید و تعدادی شمع روشن، در نقاط مختلف حمام بگذارید. بعد ماسک را روی صورت قرار بدهید و داخل وان بروید و اجازه بدهید تا جادوی ماسک در آرامش شروع شود. این تجربه حسی فوق‌العاده، نه‌تنها ذهن و روان را به آرامش می‌رساند، بلکه فواید زیادی هم برای پوستتان دارد.

همچنین ماسک‌های حاوی بنتونیت (نوعی خاک رس)، به از بین بردن آلودگی‌ها و جذب چربی اضافی به‌وسیله پوست کمک می‌کنند. از طرفی، مانع تجمع سلول‌های مُرده پوستی روی پوست می‌شوند. زمانی که همه عناصر زائد از روی پوست حذف شوند، ‌قطعا انسداد منافذ پوستی هم تا حد زیادی برطرف می‌شود. همه ما می‌دانیم که انسداد منافذ پوستی واقعا دردسرساز است، زیرا عناصر زائد به‌اندازه‌ای در لایه‌های عمیق پوست فرومی‌روند که شرایط برای رشد و گسترش باکتری‌ها فراهم می‌شود. زمانی که رشد باکتری‌ها شروع می‌شود، سریعا با انواع و اقسام جوش‌های ریز و درشت روی صورت مواجه می‌شویم که حداقل تا چند روز ما را آزار می‌دهند. استفاده منظم از ماسک صورت به تمیز نگه داشتن پوست و جلوگیری از انسداد منافذ پوستی کمک می‌کند، بنابراین، یکی از مهم‌ترین دلایل برای استفاده از ماسک‌های صورت، مقابله با انسداد منافذ پوستی است.

 

معرفی بهترین ماسک های صورت در بازار

1- ماسک صورت دیگنیتی: اگر قصد هزینه آنچنانی ندارید و در مقابل می‌خواهید یک نتیجه ایده‌آل و قابل قبول را از ماسک صورتتان بگیرید، ما به شما محصولی از برند کره‌ای دیگنیتی را پیشنهاد می‌دهیم. این ماسک صورت که مختص پوست‌های دارای لکه و التهاب تهیه شده است، ماهیتی کاملا ارگانیک داشته و می‌تواند در کمترین زمان ممکن و البته با بهترین عملکرد، انواع لکه‌های پوستی را از بین ببرد. همچنین ماسک ورقه ای آلوئه ورا دیگنیتی، پوست شما را برای جذب بهتر انواع کرم‌های مختلف آماده خواهد کرد.

 

2- ماسک کیوی: اگر به دنبال یک محصول تاثیرگذار با رطوبت‌رسانی و قدرت تاثیرگذاری بالا هستید، ماسک صورت کیوی بی.ام.اس بهترین گزینه‌ای است که به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ماسک صورت به لطف ویتامین‌های A و C، پوست شما را در کمترین زمان ممکن آبرسانی خواهد کرد و باعث شفاف شدن آن به مرور زمان خواهد شد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این محصول، باید به مواردی مانند کنترل چربی پوست و رفع افتادگی آن اشاره کرد. به طور کلی اگر قصد هزینه آنچنانی نداشته و کیفیت نیز برایتان مهم است، ماسک صورت کیوی بی.ام.اس گزینه مناسبی‌ست.

 

3- ماسک نوتروژینا: برند فرانسوی نوتروژینا که در زمینه تولید محصولات مراقبتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، این بار محصولی با عنوان ماسک صورت Skin Detox حاوی خاک رس را برای پوست‌های مختلف معرفی نموده است. این محصول دارای گلیکولیک اسید بوده که تاثیرگذاری اصلی آن برای حفظ رطوبت پوست و تولید سلول‌های پوستی جدید است. همچنین جالب است بدانید این ماده فوق‌العاده، خواص کلاژن‌سازی پوست را به صورت معجزه‌آسایی تقویت خواهد کرد و با خاصیت بدون چربی خود، بهترین گزینه برای کسانی است که پوستی چرب یا مختلط دارند.


rgmag ماسک ,صورت ,پوست ,پوستی ,استفاده ,زمان ,ماسک صورت ,منافذ پوستی ,انسداد منافذ ,بهترین ماسک ,کمترین زمان ,انسداد منافذ پوستی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پروگیم سیت پوش wecant حمل اثاثیه منزل در اصفهان ایران زمین خوشمزه ای به نام عسل پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان Kali linux BITCOIN